Los bericht bekijken
Oud 19 april 2024, 13:17   #33
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.692
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

============================
NOTITIE: WAAR gebeurd zonet:

[BEGIN Delft, <vrijdag 19 april 2024, 13:35 uur middag > binnen 19 C, buiten 12 C, bewolkt, regenachtig, 11/14 Maan. ]

01) Zonet belde dus de voorzitter van een of ander (Allochtoon) Kollektief uit Rotterdam, zgn naam Marc Rutte geloof ik (heteroseksuele Indo man, mix blanke en INdonesier ) en het was gelijk raak, slaande ruzie. Dit Kollektief ondersteunt NIET BLANKE schrijvers en kunstenaars dus ik legde hem gelijk uit dat zij een racistische organisatie zijn in Nederland omdat zij mensen van het Blanke RAS dus duidelijk uitsluiten en discrimineren, wat krachtens artikel 1 van de grondwet feitelijk NIET toegestaan is, vice versa mag geen enkele Blank Hollandse organisatie, dus bijvoobeeld surikoelies impliciet benoemd in hun reglement en statuten of openbaar gemaakte beleidsplan, dus uitsluiten, negeren en discrimineren; bijvoorbeeld via een bordje buiten bij de deur: 'Verboden voor kleingeschapen, vieskleurige, Surikoelie Bottom HOMO meiden zoals de mislukte, uitgenaaide, lagere kaste, kleingeschapen, Kwatta Surikoelie aapje, met metafysica auteursnaam: 'Waldo Dewanand & Wieroe (RIP) & Co'

02) Dus werd het ruzie en die man legde jammerend en gillend de telefoon neer, dit Kollektief is een ondergrondse club die geen website heeft en in volledige anonimiteit opereert, dus logischerwijs is de naam 'Marc Rutte' van deze voorzitter een echte fake naam, schuilnaam. Hij weigerde enige adres en email kontak adres aan mij te verstrekken, dus het is een duister (Crimineel??) netwerk, ANTI BLANK en dit is inderdaad een hard bewijs van een ondergrondse Vierde Wereldoorlog tegen de superieure Blanke man door zgn niet Blanke en gekleurde allochtonen in Nederland. In wezen is dit strafbaar ok, en misschien moet ik melding doen ok, vanwege principiele redenen als goudbruine, Surikoelie aapschrijver en VRIJdenker.

03) Ook discriminatie en uitsluiting van Blanken is dus RACISME en discriminatie, en dus wettelijk strafbaar, njet toegestaan; en er mag dus niet met twee maten gemeten worden door de wettenmakers, want dan is er sprake van een Nieuwe ZWARTE Apartheidscultuur in Nederland, en dit betekent feitelijk dat de hele bontgekleurde MULTIKUKELUKU nu na ruim 70 jaar echt totaal mislukt en geimplodeerd is. Nee, ik ben heel principieel nu en ben zelf toch min of meer een soort GOUDbruine Germanilander van het Bharatiya PV RAS uit het oude India en deze hele theorie moet ik zsm helemaal definieren en uitwerken, en publiceren.

04) Ok ik ben toch een schizofrene patient, heb wel een Hoge Surikoelie Apen IQ, (is toch duidelijke bruine Indiase apen IQ ) en gisteravond nog nam ik mijn orap 4 mg tabletje in, en ik ben toch ongeneeslijk ziek nu. Zelfmoord gedachten en stemmen achtervolgen mij heel vaak en ik weet nu dat de kans groot is dat ik dit jaar nog in 2024 toch zelfmoord zal moeten plegen of ik kan vermoord worden door de zes HOMOHATERS bendes die mij al ruim 9 maanden nu telefonisch stalken, en mij met dood en mishandeling bedreigen, discrimineren en lasteren; de politie weigerde al ruim tien keer om een aangifte afspraak te maken dus de politie discrimineert mij nu ook.

05) Of dit zal eindigen bij mijn voortijdige dood dit jaar 2024, is mijn grootste angst nu en ik moet dus eea voorzichtig aanpakken, en om in leven en heelhuids te blijven komende jaren, moet ik altijd radicaal kiezen voor 100 % zekerheid in plaats van 99 procent onzekerheid met de dood of zware mishandeling als gevolg, hetgeen betekent dat ik nu de (zwarte Indiase) Koelie Ratten strategie in de harde praktijk moet toepassen, elke dag buiten de deur en overal waar ik naartoe ga, op elk tijdsmoment, want elk moment kan de DOOD toeslaan en deze manifestatie cyclus van mijn Atma met bloedig geweld beeindigen.

06) Mijn leven hangt feitelijk al ruim 11 maanden, sedert mei 2023 aan een zijden draadje en het is de Harde Realiteit, is geen film, geen fictie. Elk moment buiten de deur kan ik nu overvallen worden door een van de zes maffia bendes die mij nu achterna zitten, bellen en bedreigen, en nog vanmorgen belde de Ghanese Kannibalen bende uit Limburg en Duitsland , met de mededeling dat zij mij echt willen opeten. Voel nu de hele dag angsten in mij en mijn vrijheid is WEG, ik leef in angst, haat en verdriet nu, en overal buiten de deur loert de DOOD op mij. MIJn leven en hele toekomst en ook hele schrijfcarriere zijn nu onzeker. Ik heb misschien geen toekomst meer en mijn leven kan dit jaar, al medio 2024, toch eindigen in de DOOD na een geslaagde moordaanslag en mijn lijk zal nooit gevonden worden.

07) Feitelijk heeft de PV ZETA Functie f(Allah-Delft) (t) mij al sedert 2017 aardig beschermd en gezegend met zuivere Gyaan en Prana uit Allahloka, en ook de Grote Moeder Kat (Barka Bilar Maata ) heeft mij echt overduidelijk beschermd en gezegend, en helpen regenereren; overduidelijk dankzij Wieroe, mijn enige Katten Goeroe zoontje, verdwenen van onze exo planeet op 9 september 2022. Wieroe is nu mede grondlegger van het Dewanisme en ik moet hard werken aan deel 2 van dit nieuwe Katten geloof op de Aardse HEllewereld, waar Atma's uit het hele universum hun vervloekte en zondige Karmische Query Ladingen komen afwerken in inferieure, staartloze, en tweepotige Bonobo mensaap gedaanten met minimale intelligentie, bestaande uit vergankelijke, chemisch instabiele en behoeftige koolwaterstof verbindingen.

[END Delft, <vrijdag 19 april 2024, 14:17 uur middag > ]
=================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 19 april 2024 om 13:17. Reden: typfoutjes
dewanand is offline   Met citaat antwoorden