Los bericht bekijken
Oud 22 april 2024, 22:10   #50819
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
jij maakt volgens mij een inschattingsfout, je hebt te doen met een tegenstander die gewoon los erover gaat, nergens respect voor heeft, en dus kan je in feite nauwelijks anders reageren dan die behandelen zoals hij zelf optreedt

zie jij nu één signaal waarbij hij tevreden is met wat hij veroverd heeft en bereid is aan tafel te gaan zitten om stukjes terug te geven ie hij met 500k verliezen en 200 miljard oorlogsmateriaal veroverd heeft ?

Er is hier geen sprake van enige neiging tot vrede, maar gwoon iemand die continu doorduwt met een overmacht aan soldaten en materiaal met als doel UKR in te palmen, en idd met gigantische verliezen als gevolg, maar hij heeft in casu gewoon eens getoond van hé als ik iets wil dan krijg ik het

En omgekeerd hoe denk jij nu dat je zoiets oplost ? met witte duiven ? witte handdoeken zwaaien ? wat denk je nu ?
Euhm. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik pleit helemaal niet voor capitulatie.

Ik ben het ermee eens dat we ons daarbij niet moeten neerleggen. En dat onderhandelen geen zin heeft.

Alleen vraag ik me af of de militaire steun die Oekraïne krijgt ervoor zal zorgen dat Poetin zijn objectieven niet haalt.

Ik denk integendeel dat het westen meer kan en moet doen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden