Los bericht bekijken
Oud 25 april 2024, 03:38   #50865
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Tommek

Citaat:
Dat andere heeft hij blijkbaar ook nog eens gezegd, maar je gaat toch niet ontkennen dat hij "Wij tolereren geen kritiek meer op onze democratie. Onze democratie is de beste" heeft gezegd?
Je kunt dit onmogelijk citeren zonder het voorgaande te citeren. Die laatste 2 zinnen zijn een gevolg van de eerdere zinnen en horen samen in een welbepaalde mening.
De Russen doen aan propaganda, net als het Westen en het regime in Oekraïne. Het uit de context halen van wat mensen gezegd zouden hebben hoort daar bij.

Citaat:
Je schrijft, "Dit heeft hij werkelijk gezegd" (wat wel impliceert dat je dit ontkent).
Implicieert helemaal niets.

Citaat:
Je russisch toch een beetje oppoetsen dan toch, hoor. Nu ben ik al Russofoob omdat ik een Russische official letterlijk vertaal
Nee, onder andere omdat je het zeer eenzijdig vertaalt, en ook al op je paard gezet bent omdat ik de hierboven aangehaalde quotes in hun perspectief plaatste. Uw mening is gewoon een kopie van deze van onze elite. De mijne niet, ik ga tegen de stroom in in het Westen.

Citaat:
"De snor van Peskov" (Usy Peskova) is een bekende groep/meme op Facebook/VK/Twitter etc omdat Peskov wel meer dingen zegt waar elke Rus de wenkbrauwen bij fronst.
In Russofobe kringen zal dit heus wel een dingetje zijn.
"Elke Rus" zegt U echter, terwijl volgens onafhankelijke (levada) opiniepeilingen blijkt dat de overgrote meerderheid van de bevolking achter Poetin en z'n regering staat.

Laatst gewijzigd door tomm : 25 april 2024 om 03:40.
tomm is offline   Met citaat antwoorden