Los bericht bekijken
Oud 25 april 2024, 22:56   #197
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Net zoals het in de VAE onmogelijk is lokale gerechten te eten. De Emiraties zweren bij Libanese of Indische keuken. En ik heb geen enkel restaurant gevonden dat "1001 nacht" eten serveert. Zowat alle fastfoodketens zijn er wel te vinden, en de grotere franchises zoals TGI en Hard Rock cafe ook (geen Hooters... hoekandana?).
Ik zat zo eens in de TGI in Londen, Aan de bar, en dien barman maar show geven met zijn flessen, Zo wat den Tom Cruise aan het uithangen.

Vraag ik hem hoeveel flessen hij zo heeft laten vallen voordat m dat kon, ... ah geen een ,... jaja nog geen 2 minuten later 2 flessen de vloer op, Ge moet u dan maar serieus houden,

Ik zat daar in sunny Slough op cursus met een paar gasten van de RAF. Die vonden de sandwiches op de middag maar op niks trekken en dan met die mannen de pub in. Meat pie, dat was ook niet slecht.

Ik moet wel zeggen dat het er op vlak van cursus food niet op vooruit gegaan is, 25 jaar geleden zaten we dan s middags met bediening aan tafel en wat wijn te drinken naar ne sandwich en een tas koffie.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden