Los bericht bekijken
Oud 26 april 2024, 17:28   #32
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het is niet alleen Engie, Proximus, De watergroep en nog een paar van die semie-overheidstoestanden zijn berucht voor hun bureaucratie die foutjes in de klant's nadeel laat "doorsijpelen", en daar dan maanden over doet om maar enigzins op te reageren. Betalen, aanmaning, 2de aanmaning, deurwaarder en bijhorende kosten, voor een fout van hun....
Tenzij je met dure woorden en titels kan slingeren is het een lijdensweg.
Dat is inderdaad vaak het geval. En daar wil ik gerust over meediscussieren. Maar dan wel als ik weet wat er juist achter het verhaal zit.

En niet als ik in post zoveel -letterlijk- lees dat er een opname is gebeurd om dan vier posts later te lezen dat die er niet is geweest. Of omgekeerd, ik ben het door heel het gezwam ondertussen kwijt.

Stuurt Engie een veel te hoge factuur op basis van een schatting, is er alle reden om ze te bekritiseren.

Sturen ze een te hoge rekening op basis van een meteropname is dat een fout en is dat recht te zetten. En zelfs al is dat niet recht te zetten is dat geld nooit weg. Het wordt uiteindelijk altijd verrekend.

Maar om nu juist te weten wat er aan de hand is moeten we wel weten wat er aan het verhaal vooraf is gegaan.
1 opname of 2.
Een wereld van verschil.

Tenzij natuurlijk voor personen die uit 1 opname een verbruik kunnen berekenen.

Laatst gewijzigd door BigF : 26 april 2024 om 17:28.
BigF is offline   Met citaat antwoorden