Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
miaauw miaauw namastiaauw GUN
01) Ja JOH, ik begrijp het hele gedoe niet ok, domme mensapen die vechten om een droog, dor stukje woestijnzand?? Ik ben meer dierlijk nu, aapachtig, hondachtig, katachtig, slechts 2 procent menselijk in genetische zin.
02) Ik moet snel doorwerken, mijn dierlijke oplossing he internationaal presenteren, is leuk, zo komt er binnen tien jaar een stabiele toestand, wel HAMASREIN Maken heel GAZA denk ik, 95 % HAMASFREI kan alleen als het ook 100 % PALESTIJNENFREI is denk ik nu. Geweld en doden zijn niet nodig in ons dierlijk plan.
03) dus nu doorwerken, een snelle Nederlandstalige ESSAY produktie is haalbaar binnen 4 weken, als ik produktie schrijfmachine laat doordraaien.
04) HEt is helaas een hard feit dat elke nieuwe generatie HI Tech wapens en systemen toch elk decennium moeten worden uitgetest op levende PROEFKONIJNEN dus ok jouw uitleg over het FEESTJE vlakbij GAZA grens is logisch: Kat op het spek binden hahahaha Israel kon lekker vrij de zwaarste Bunker Bluster bommen en raketten uittesten, om ondergrondse Hamas bunkers dus totaal te vernietigen. En upgraded Iron Dome werd ook lekker uitgetest.
05 ) Die grote mega knallers komen eraan na 2040 in deze woestijnzand geloofs regio en het zal een echte Armageddon worden denk ik, rond 2040 komen echte Bliksem kanonnen aan, zoals de Aliens het hadden. Hele ZWARE Allesvernietigende Statische Elektriciteits ontladings wapens komen eraan denk ik na 2040, hele grote TESLA kanonnen en TESLA bommen. Of Plasma bommen??
===============
|