Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev
Mag ik me aansluiten? Gaan vechten voor uw land en politiekers, goe zot.
Het enige waar ik voor wil vechten is voor mezelf en wie mij lief is.
|
Een regime / overheid gaat PER DEFINITIE reeds in tegen de wensen van de meeste mensen - het is haar reden tot bestaan.
En haar propaganda wordt precies daarom gevoerd, als de meeste mensen zodanig boos krijgen dat die gaan staken, en nog verder gaande, gaan betogen tot en met zich verzetten, is het stante pede over en uit voor 't regime, want een overheidsapparaat zonder loon betekent einde meelopen met regime.
Kijk alweer naar Italie tijdens WOII. Eerst aan Duitse kant, tot zoveel volk zodanig boos werd dat het regime de benen nam, en het vervangende regime de kant van de Geallieerden koos. Ja lol, U-turn.
Zo besef je het Belang van Propaganda en Censuur, en vooral sinds 2020 is dat ENORM op het voorplan beginnen komen, wel, dat heeft precies die reden, en is tegelijk ook goed nieuws: de Westblok regimes zitten aan het eind van hun Latijn omdat de uitgebuite bevolkingsdelen het niet meer pikken, buiten de gevestigde kartels van allen tegen 1 gaan stemmen, en het nepoppositiegespeel door hebben gekregen, waardoor ze nog liever Boer Teun tot Burgemeester bombarderen dan Expert Piet, omdat de Boer tenminste nog echt wil doen wat ze vragen.