Los bericht bekijken
Oud 18 april 2005, 12:02   #511
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik zie het al voor me.
Gaan ze voor subtiel ,als de kantoren/lokaties leeg zijn in het holst van de nacht wanden en vloeren slopen om de springladingen op de juiste plaats te zetten?
Kuisploegen die weken op voorhand overal in het gebouw blokken "iets" aanbrengen, met een electronisch componetje erop. En als een wakkere verantwoordelijke durft op te merken dat er geen mensen gevraagd zijn om op die lokatie op die tijden te werken, dan verdwijnt deze persoon ook zekers?

Of zouden ze het snel doen, om 7u30 lokale tijd in een keer 500 man naar binnen sturen met elks een loeizware koffer om die op de meest waanzinnige plaatsen te zetten.

Neen, ik vrees dat het explosiven verhaal zou inhouden dat enkele 1000'den mensen die er dagelijks werken ook zouden zwijgen.Nu ga ik er van uit dat 1 op de 500 misschien zou inzien dat het aanbrengen van rare kabels of blokken iets in de buurt van het staalskelet toch niet ok is.
Het feit dat geen kat die er op kantoor zit ooit zou verwachten de stalen gebintes te zien, en er toch aan gewerkt word, dat men toch eens nieuwsgierig een blik gaat werpen.