Los bericht bekijken
Oud 28 april 2024, 21:37   #14
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je zou van de separatisten/Vlaams Nationalisten (Blokkers rekenen zich ook tot die groep) verwachten dat ze weten waarover ze spreken.

Maar neen.
Ze hebben geen flauw benul wat er in de Grondwet staat, wat de federale en regionale bevoegdheden zijn en zelfs de Taalwetgeving kennen ze niet.
Probeer daar maar eens serieus mee te discussiëren.
Dat kan allemaal.wel zijn, maar wat heeft dat met mijn bericht te maken? Ik stel louter een democratisch deficit vast. Vlamingen worden in de laatste 20 jaar amper in meerderheid vertegenwoordigd in de federale regering en dat terwijl we niet eens een federale kieskring kennen in dit land.

Maar misschien snap je het verschil niet tussen wettelijk geregeld en democratisch deficit. Dat kan ook, maar dan stel ik voor dat je daar eerst eens over nadenkt. Afgesproken?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden