Discussie: Cryptocurrency
Los bericht bekijken
Oud 29 april 2024, 09:02   #633
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Na een x maand ben ik nog eens op mijn portefeuille gaan kijken. Ik ben dus exact beginnen kopen op 24 mei 2021. 3 jaar dus. Hoofdzakelijk Etherum en Bitcoin en wat piepkleine testen in andere. Op een bepaald moment +- 6.000€, miniem sneukelgeld dus.
Op een dag waren die 6,000 gestegen boven de 10.000€. Mooi dus uitgenomen dat op een moment de boel begon in te storten en dat ik onder de 2.000€ zat.
Nu zit ik terug ergens boven de 5.000, het verlies is dus miniem en zelf als de boel volledig keldert zal ik daar geen boterham minder voor eten.
Een ding is zeker nooit van mijn leven koop ik nog één cent coins. Als de boel nog eens over de 10.000 gaat liqideer ik die shit en wil er nooit meer van horen.

Ik ben niet zo een arrogant baasje zoals gij die hier de professionele trader komt spelen en die exact weet wanneer hij moet kopen en verkopen. Tenzij ge gewoon een fantast zijt die met enkele honderden € speelt.
Op 24 mei 2021 was de bitcoinprijs 42000 euro. Vandaag is het ongeveer 59000 euro. Je zou daarmee dus op een kleine 50% winst staan.

Er zijn massa's mensen die in vele jaren geen 50% realiseren.

Voor Ethereum had je je omzet verdubbeld van 1500 euro toen naar 3000 euro vandaag

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 april 2024 om 09:02.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden