Los bericht bekijken
Oud 29 april 2024, 10:28   #6
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.316
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revenge Bekijk bericht
Beste MediaMarkt,

Ik heb in één maand twee Lenovo pc's gekocht voor mijn ouders. De verkoper vroeg of ik ze geïnstalleerd wilde hebben of niet. Ik vroeg hem om het verschil, en hij zei dat bij de geïnstalleerde versies een gratis virusscanner werd geleverd, hoewel we die eigenlijk niet nodig hebben vanwege Windows Defender. We hebben nu echter €39 extra betaald, wat blijkt de prijs te zijn voor de extra McAfee-software. Dit staat vermeld op de kassabon.

De tweede pc hebben we niet geïnstalleerd gekocht, tot groot ongenoegen van de verkoper. Hij zei dat we het maar moeten weten als we problemen krijgen. De pc bleek echter volledig geïnstalleerd te zijn en bevatte ook McAfee, zij het zonder serienummer. Dit lijkt dus op bedrieglijke koppelverkoop.
Bangmakerij opent portefeuilles. Dat wist deze verkoper zeer goed.
McAfee is een veel slechter product dan Windows Defender wat al inbegrepen zit in de prijs van het besturingssysteem Windows zelf. Mensen denken dat het beter is als ze ervoor betalen, maar je betaalt ook voor Windows Defender, maar dat zit dus in de prijs van Windows zelf. En allicht is het zelfs duurder dan McAfee.
__________________
"We moeten ook eerlijk zijn; we hadden de ambitie om de grootste partij te worden in gans Vlaanderen. Daar zijn we niet in geslaagd. De grootste partij is de N-VA en ik feliciteer ook uitdrukkelijk Bart De Wever en alle N-VA militanten, zij verdienen ook een applaus." - Tom Van Grieken, 9 juni 2024
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden