Los bericht bekijken
Oud 29 april 2024, 13:22   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Opnieuw actie tegen illegale bakkerijen in Merksem: tien mensen zonder wettig verblijf aangetroffen, zaakvoerder wordt opgespoord.

Ik denk dat ik weet over welke bakkerij het gaat want ze is al een tijdje dicht. Ik ging daar jaren geleden wel eens omdat er met de verkiezingen affiches van de open VLD hingen en ik dus zo iets had van het is in ieder geval al geen IS'er. Ondertussen heb ik door dat waar open VLD affiches uithangen de grootst mogelijke klootzakken wonen. Hier om de hoek woont er ook zo iemand. Heeft al tegen de halve buurt rechtszaken lopen omdat hij zijn zin nergens krijgt. Zijn hond zet wel elke dag ettelijke uren de buurt op stelten.

Toch raar dat we vroeger zo geen tsunami van werkkrachten nodig hadden om Van Tichelt zijn kont af te vegen en zijn waterleiding te leggen. Wat is er veranderd aan onze samenleving ?

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 29 april 2024 om 13:25.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden