Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik snap maar al te goed wat je bedoelt maar eerstens weet ik niet of Mijnheer Platel lid is van dat fameuze 'Vlaamse' kartel en tweedens betwijfel ik ten zeerste of hij daar iets in te zeggen heeft. Zelfs minister Bourgeois zal zich te voegen hebben naar de wens van de minister-president, vrees ik.
|
Ik dacht gelezen te hebben dat Dhr Platel lid is van de N-VA en dus ook van het kartel.
Citaat:
Hoorde ik vanmorgen trouwens niet op de radio van de voorzitter van de N-VA dat zijn partij NIET uit de Vlaamse regering zal stappen als BHV niet gesplitst geraakt? Volgens Bart de Wever is het Verhofstadt die de gevolgen moet dragen van zijn woordbreuk. Niet de N-VA. Of hoe die zetels kunnen plakken aan ALLE konten eens ze erin plaats hebben genomen....
Maar je hebt gelijk. Het is moeilijk Verhofstadt uit zijn premierstoel te krijgen indien het Vlaams Kartel niet eens op zijn strepen, en zijn eigen, eerdere gedane uitspraken staat.
|
Dhr De Wever is zich goed aan het nestelen in de pluche schoot van de traditionele partijen. Of hoe macht en geld iemands idealen kan doen verdwijnen als sneeuw door de zon. Spijtig de N-VA was één van de partijen waar ik men stem wel aan kon geven.