Los bericht bekijken
Oud 25 september 2002, 10:35   #121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert &of
Je weet het dan toch . En trouwens, ik kies helemaal niet voor dit leven. Daar hadden we het al over en homoseksualiteit is helemaal geen keuze. Maar ik ben blij om homo te zijn. Proud to be gay! Uw levenswijze (let op de terechte nuance 8) ) wil ik niet vergeleken zien met de mijne. De normale bestemming van de mens ... ? Laat ons daar zetten: gelukkig worden op de manier die voor elk van ons het beste is.
En als de lichamelijkheid tegen holebi's is, waarom zou de seks dan toch zo'n deugd doen? En kom niet af dat de verleiding en de zonde altijd de lekkerste smaak heeft, want dan bekent u dat homoseks lekkerder en zaliger is dan heteroseks
Niet dezelfde fout maken als Jan!!!

Heterosex kan verdorie ook lekker zijn, hoor! Het komt er alleen op aan de juiste partner te vinden.
Voor de ene kan dat dus iemand van het andere geslacht zijn (geen garantie dat zelfs dat altijd lukt!) en voor de andere iemand van hetzelfde. (wat evenzeer fout kan lopen).

Geluk ermee. Ik heb dat ook met mijn heteroventje (lees hetero-véntje geen heter-oventje) en gun het iedereen van harte! Niet mijn ventje bedoel ik maar geluk...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden