het is in mijn ogen toch weer een domme zet he. Ze zeggen nu al op voorhand aan VL-SPA en CDV dat ze blijven zitten. Dus als de splitsing er nu niet komt dan kan de NVA zelfs niet meer wijzen met een beschuldigingende vinger naar deze partijen want ze blijver gewoon in de regering er mee samen zitten alsof er niets aan de hand is...
Ik moet geen tekeningeske maken naar wie de bedrogen kiezers kunnen overlopen zeker......
Voor de VLD en SPA is het ook een (verkeerd) signaal dat als zelfs de NVA er geen Vlaamse regerigscrisis voor over heeft het voor hen zeker ook geen crisis waard is.
En de CDV ? tja die zal zich dan ook niet meer geneigd voelen om te Vlaams te zijn en zullen dus ook niet meer doen dan nodig is en zich gewillig neerleggen bij Di Rupo's wensen om toch maar in een volgende federale regering te geraken...
Ik ken een partij die zich over zoveel domheid zal verbazen en in dank de hen toegeworpen stemmen zal binnenrijven....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|