Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
Die vinden wel een achterpoort om hier te blijven en van een uitkering te genieten.
|
Ik denk dat de meeste van die arbeiders liever hun geld hier verdient uitgeven in Portugal. (Of Polen, of welk ander EU land, in België betaal je alleen maar belastingen).
Van uitkeringen te geven aan elke binnendobberaar die geen bijdrage aan "onze" maatschappij levert...Of elke visser die al van vader op zoon liever vist in de uitkeringspot.
Citaat:
NV-A is toch voorstander van tering naar de nering ? Geldt dat dan niet in alle sferen/domeinen, en dus ook op de arbeidsmarkt ?
|
De NV-A is een politieke partij, een verzameling politici en mensen die hen geloven.
Ik denk dat mijn gedacht over politici wel gekend is.
Citaat:
Als de feministes niet meer willen baren
|
Als vrouwen zich willen verlagen tot het niveau van een man, is hun eigen keuze.
Citaat:
de mannen de vrouwen niet meer vertrouwen
|
Welkom in het "Me Too" tijdperk.
Citaat:
of ze meer in consumptie geïnteresseerd zijn dan is er geen werkvolk. Punt andere lijn.
|
Herleid een "levenslange uitkering" tot onderdak in een kamertje van 15m³ en 2500 caloriën per dag in de vorm van een perfect gezonde veganistische bonenpap, en de werklust zal snel terugkomen.
Citaat:
Net zoals je geen nooit nog terugbetaalbare schuldenput moet graven moet je je samenleving niet ontwrichten met de import van ondergravende culturen, gelijk om welke reden.
|
Met dit stuk kan ik prima akkoord gaan.