Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2024, 22:19   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Men moet het mes maar zetten in nutteloze onderzoeken. Als ze een half uurke zoeken zullen ze er in de meeste klinieken een hele hoop vinden, ge moet daar niet aan twijfelen.

Ze moeten ook maar eens naar het ziekte verzuim kijken van zogenaamde "zieken" en die hun dokterskosten uiteraard.

de boema uit verwergistan moet hier in het kader van een gezinshereniging ook geen gratis nieuwe heup krijgen.

Als ge vindt dat uwe flieter in de weg hangt, of dat uw tieten te klein zijn, wel dat zijn cosmetische opperaties, betaal dat zelf maar, ook de mogelijke complicaties die daaruit volgen overigens.

Mensen die nog een paar weken te gaan hebben , geef die een waardig einde ipv ze nog een paar weken als labrat te gebruiken (met hoge kostprijs)

Iemand die chronisch ziek is, waarom moet die om de paar weken naar mijnheer doktoor om een voorschrift te halen voor de pillen , spuitjes, verpleging etc.... geef die gewoon een abonnement waarbij die jaarlijks een paar controles moet laten ondergaan, dat scheelt een pak geld.
Ik ga mij daar niet over uitspreken. Ik prijs mij gelukkig dat ik al duizenden en duizenden euro’s betaald heb voor gezondheidszorg en sociale zekerheid en er quasi niks voor teruggekregen heb (tot nu toe).

Dat men eerst eens begint met koterijen zoals salariswagens en dienstencheques af te schaffen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden