Los bericht bekijken
Oud 18 april 2005, 14:31   #216
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Denk je dat iemand uitschelden, molesteren niet voor de betrokkene als kwetsend kan wordne ervaren.
Dat kan, maar is geen reden tot eenzame opsluiting.
Het kwetst me b.v. enorm hoe jij me geheel ten ontrechte simplisme verwijt, maar verdien je daarvoor een jaar bak?

Citaat:
Of denk je dat het schennen van joodse graven, bekladden met hakenkruizen niet onder antisemitisme te klasseren valt.
Opnieuw mijn vraag:
Zijn de rechters van Verbeek plots potentiële compulsieve grafschenners nalezing van diens werkjes?
Is er al een CGKR-verklikker (die Verbeeks boekjes ook besmuikt moet gelezen hebben!) opgepakt terwijl hij een hakenkruis op de congreskolom spoot?

Antwoord eens met een concreet voorbeeld dat jouw 'stelling' ook maar één greintje geloofwaardigheid zou verlenen.......
Dat is uiteraard moeilijker da bij gebrek aan onderbouwing mij als simplist te brandmerken....................

Citaat:
Allemaal zaken waar je, in jou simplisme aan voorbij gaat, maarja, dat zou het debat op een te eerlijke manier doen verlopen voor jou, past niet in jou kraam, dus schiet je onmiddellijk door naar de allerergst misdaad mogelijk.
Jaja.
Dat plaatje heb je nu continu en bij herhaling gedraaid, en toch tuint niemand erin. Nogmaals een bewijs dat gelul alleen niet voldoende is om iemand te overtuigen laat staan tot daden te bewegen.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 april 2005 om 14:32.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden