Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2024, 16:01   #2
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=xkAWyUH8gso&t=4685s

Maar mensen het is vijf voor twaalf, niet in Nederland maar in Europa. En wilt u dat? Ik sta voor dit land. Wat hier vijf, zes eeuwen is opgebouwd.

We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde col... laat ik nu maar alles zeggen. Een vijfde colonne. Van mensen die dat land naar de verdommenis willen brengen. En daar ga ik niet voor. En ik zeg: u mag hier blijven, maar u past u aan. En ik moet dan horen: Allah is groot. Ik ben een vies varken. U bent een christen hond. Dat zeggen zij. En u vindt het goed.

En ik ben heel beheerst tot nu toe geweest. Ik heb dat nooit herhaald. Maar u laat over zich lopen. En ik doe het niet meer. En dat is waar ik die zetels vandaan haal. Want dit land is het zat. C’est ça. Daar sta ik voor.

En als ik dat anders moet verwoorden. Prima. Maar het gaat om uw kinderen, om uw kleinkinderen. Waar gaat het anders om? Moet ik nog meer hier neerzetten? Ik kan niet anders. En ik doe niet anders.

Dan maar ik afgemaakt. Okee prima. Maar het probleem meneer, dat blijft. Dat blijft. Mensen hebben er meer dan genoeg van.

Godverdomme in mijn stad. Marokkaanse jongens. Turkse jongens. Die niet die Turken, niet die Marokkanen beroven. Maar u en mij. Ouwe vrouwtjes. En de politie, wat doen ze? Godverdomme niks. Die zeggen: ‘Als je dat zegt discrimineert u’.

En dat verwoord ik van het Nederlandse volk. En ik sta ervoor. Ik sta ervoor. Mag het niet? Okee, ik respecteer jullie. C’est ça.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden