Discussie: cybertruck specs
Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2024, 11:58   #346
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Er zijn nu wel 100 video's op YT te vinden over Cybertrucks...naarmate de wagens loskomen.


We volgen even een autohandelaar die "de stomste aankoop van zijn leven gedaan heeft" door een Cybertruck van de "Foundation" serie te kopen...(100k en er zijn zelfs debielen die er 200k voor betaald hebben)

Dat komt ervan als je vrij ver vooraan de lijn bestellers staat.Het lijkt anders wel of die subtiel gelaserde tekst "Foundation" op de zijkant alleen al 20k waard is?

Genieten we even mee:


https://www.youtube.com/watch?v=VGarbwsFvII

Dus ja,er zijn wel wat issues bij zijn nieuwe wagen.....Een wagen die uit roestvrij materiaal opgetrokken is,maar al wat roestplekken vertoond echter lijkt me enigszins verontrustend....
Ondertussen is hij WEL fan van het rijgedrag van het ding.Gezien hij echter ZWAAR overbetaald heeft en gezien de depreciatie snel zal inzetten,zelfs voor Cybertrucks,is hij zinnens er een paar maanden van te genieten en vervolgens buiten te duwen met zo weinig mogelijk verschil met de aankoopprijs....

(hij is in de eerste plaats een autohandelaar hé...)
Als ik alleen nog maar de levering vergelijk met mijn Volvo die minder dan de helft kost, ... wat een bende amateurs.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden