Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2024, 18:14   #22093
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik ben er van overtuigd dat er elders nog leven te vinden is in het heelal.

Ik denk alleen: "Stel dat er elders intelligent leven te vinden is, die de kennis hebben om door heel het universum te reizen, dan gaan die vast interessantere plekken vinden dan onze aarde."

Als er aliens bestaan die de kennis hebben om tot hier te geraken gaan die dat vast niet doen om hier, net binnen ons gezichtsveld, met allerlei flikkerende zwaailichten op hun schotel, rondjes te komen draaien.

Denk eens na: die zouden van lichtjaren ver komen maar hier, in de buurt van onze aarde, net als ze onopgemerkt moeten blijven, hebben ze wel plots lichtjes op hun schotel...
Ze reizen tegen (over voorbij) de lichtsnelheid, door eindeloze vacuumruimtes, dwars tegen kosmische straling in, nabij het absolute nulpunt,... maar als ze in de buurt van de aarde komen moeten ze plots hun lichten opzetten...

Haha.
Tja, hetgeen u stelt, lijkt me op het eerste zicht inderdaad een goed punt. Edoch, we weten niet wie ze zijn en vanwaar ze komen. Maar ze lijken er wel te zijn. Niet alle verhalen over ufo’s zijn nep natuurlijk. De piloten zien bovendien wat ze zien. Hun camera’s ook. Die hebber er absoluut geen belang bij om deze tuigen te fantaseren en de militaire grondradars nog minder. Ze hoeven overigens niet per se van verre planeten te komen zoals Jacques Vallée al jaren geleden suggereerde.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 mei 2024 om 18:26.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden