Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2024, 21:48   #6
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

zie onder he, altijd hetzelfde domme gedoe, GEEN dialoog.
ik moet een offensief starten openbaar tegen COC Haaglanden en COC Nederland, omdat zij het helemaal fout doen nu. Ze zoeken hun problemen zelf ok.

Zonet nog net uurtje geleden belde een blanke KKK HOMOHATER mij en die zei dat ik zelfmoord moet plegen, van de flat springen, dood gaan, heleboel beledigingen, bedreigingen, zei dat ik op moet rotten uit Nederland als zwartje. Ik zal zo meteen de politie bellen hierover, want ik daagde deze man uit om nu naar mijn flat te komen en mij hier luidop schreeuwend dit alles te vertellen zodat de hele buurt mee kan genieten, kutvent he. Hij was zo dom om mij zijn naam en adres te geven in Rotterdam.

Ik ben zelf GEEN Blanke Arische Nederlandse Heteroman, maar meer een koelielander die Quaternaire Gammafiel is en dat is totaal iets anders dan HOMOFIEL geboren te zijn. Ik sta sowieso lager dan elke hogere blank Arische man op aarde, als je het evolutionair analyseert, omdat het heel waarschijnlijk is dat de Blanke mensapen oftewel kleurloze mensapen, zonder melanine, toch hoger geevolueerd moeten zijn; met name hun IQ en hersencentra werken anders en zijn totaal anders geevoleerd en aangepast in een koud, arctisch klimaat gedurende tienduizenden tot honderdduizenden jaren van harde klimatologische determinatie.

Als men over HOMOFIELEN praat openbaar dan moet men het wel hard, wetenschappelijk bekijken en dit ook erbij vertellen in alle schoolboeken, geen broodje aap verhalen aub en een 100 % HOMOFIELE MAN is ook totaal anders geevolueerd dan een 100 % Heterofiele man, best complexe materie is dit ok, niet simpel uit te leggen aan hersenloze aapjes.

Ik moet alles goed gaan uitschrijven en definieren in de Trilogie over mijn 100 % Waldo mode, met name de HHM Kattenmode / fashion stijlen uit de periode 2017 tot eind mei 2024.

Ik ben lager dan jullie hogere blanke mensapen en dat is dus pure, harde wetenschap, misschien moet hierom de Grondwet totaal veranderd worden en artikel 1 kan je dan gewoon Deleten, om een zuivere, 100 % Natuurlijke, Bonoboachtige mensapentoop te creeren.

================================ Nee ze weten niets ok, hele theorie is toch te complex voor de gewone burgers die vaak toch hersenloos zijn of gelobotomiseerd. Niet alle lange, superieure, blanke Ariers zijn echt HOOGgeleerden, ingenieurs, dr, mr, Ir, PHD, Msc, ing .... doctor en professoren. Dit was het hogere heilige doel van adolf hitler in feite, Het hogere, superieure Duizendjarige, Duitse Ubermenschen Nazi RIJK

https://www.nu.nl/nujij/6313327/leze...gebruiken.html

Lezersideeën tegen homofobie: 'Stop met labels gebruiken'
Door Dunja Boers
17 mei 2024 om 22:13
15 reacties
Het is de Internationale Dag tegen Homofobie, Bifobie, Transfobie en Interseksefobie. Hoe komen we af van die lhbtiq+-haat? We vroegen twee NU.nl-lezers en een expert hoe de maatschappij volgens hen verdraagzamer kan worden tegen lhbtiq+'ers. Want dat is nodig, vinden ze.

Voor de 24-jarige Jesse Sprikkelman was het ongemakkelijk om tijdens seksuele voorlichting alleen te leren over heteroseks. Als brugklasser was hij nog niet officieel uit de kast, maar wist al wel dat hij op mannen viel. "Ik voelde me niet vertegenwoordigd en werd daar onzeker van", zegt hij daarover. Daarom is het volgens hem een goed idee om op scholen meer aandacht te besteden aan seksuele identiteit en genderidentiteit.

Jesse ziet daar niet alleen ruimte voor bij seksuele voorlichting, maar bijvoorbeeld ook bij maatschappelijke vakken op middelbare scholen en vervolgopleidingen. "Ik heb een media-opleiding gevolgd, dus iedereen was heel open. Maar ik kan me voorstellen dat in bijvoorbeeld de bouwsector minder open gepraat kan worden over diversiteit."

Hoe hij dat zelf zou aanpakken in de klas? "Ik zou open gesprekken proberen aan te gaan met leerlingen, bijvoorbeeld op basis van de actualiteit. Mensen krijgen als snel het gevoel dat hen iets wordt opgelegd, dus daarin moet je wel voorzichtig zijn."

Pride Amsterdam krijgt uitbreiding: van twee weken naar een maand
Zie ook Pride Amsterdam krijgt uitbreiding: van twee weken naar een maand

Na 24 uur was het regenboogzebrapad al beklad

Zo zijn er nog meer manieren om de lhbtiq+-gemeenschap zichtbaarder te maken, denkt Jesse. Hij doelt daarmee op de rol van gemeenten, die het voor hun queer inwoners comfortabeler kunnen maken door bijvoorbeeld de regenboogvlag te hijsen of een regenboogzebrapad aan te leggen. Voor dat laatste heeft Jesse zich in zijn woonplaats Zutphen hard gemaakt. En met succes: vorige maand is het pad aangelegd.

"Zo'n gebaar laat zien dat iedereen zichzelf mag zijn", vertelt hij. Maar nog geen 24 uur nadat het zebrapad er lag, was er al verf overheen gegooid. "Dat laat zien hoe hard het nodig is dat de lhbtiq+-gemeenschap vertegenwoordigd wordt."
Jesse Sprikkelman (rechts) en zijn partner lopen over het regenboogzebrapad in Zutphen.
Foto: Ron Selles
Meer labels zorgen voor meer onbegrip

We zouden moeten stoppen met het gebruiken van labels, vindt Edwin Fokkema (48). Als kind was hij het buitenbeentje van de klas en werd gepest. Hij is homoseksueel en andere kinderen zagen aan hem dat hij "anders" was.

"Maar we zijn toch allemaal mensen? Dus we moeten elkaar ook zo zien", zegt Edwin. Door mensen in een bepaald hokje te stoppen, creëer je volgens hem meer afstand. En dat kan leiden tot haat en agressie. "Bovendien zijn er de afgelopen jaren meer labels bijgekomen. Dat leidt bij veel mensen tot onbegrip."

Edwin erkent dat het niet makkelijk is om het hokjesdenken los te laten. Ook hijzelf worstelt daar nog mee. Daarom daagt hij zichzelf en anderen uit om eens in gesprek te gaan met mensen die anders zijn dan jijzelf.

"Door te praten met iemand die je doorgaans misschien zou vermijden, leer je meer over hun beweegredenen. Je snapt dan misschien waarom iemand zich op een bepaalde manier gedraagt. Dan leer je dat ook zij gewoon mensen zijn."
Feitenloze emoties

De ideeën van Jesse en Edwin zouden volgens Marian van der Klein zeker bij kunnen dragen aan een tolerantere maatschappij. Van der Klein is senior onderzoeker op het gebied van maatschappelijke participatie bij het Verwey-Jonker Instituut. Maar er valt het meeste terrein te winnen in de landelijke politiek, denkt ze.

"In het verkiezingsprogramma van de PVV wordt bijvoorbeeld gesproken over 'genderwaanzin' en 'diversiteitspropaganda'. Dat zijn emotionele oneliners die veel schade kunnen aanrichten."

Zo hebben andere politici in debatten uitgesproken bang te zijn dat er meer geweld plaats zal vinden op vrouwentoiletten wanneer trans vrouwen toegang krijgen. Of de (onjuiste) bewering dat het kinderen zo zou worden opgelegd om homoseksueel of trans te zijn.

Dit soort uitspraken heeft invloed op de samenleving. Het faciliteert haat tegen de lhbtiq+-gemeenschap en zorgt voor een gevoel van onveiligheid, zegt Van der Klein. "En dat terwijl de uitspraken feitenloos zijn. Het is jammer dat kinderen hierdoor niet zelf de ruimte krijgen om te ontdekken wie ze zijn."
Heb jij een vraag over dit nieuws?
Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het bedenken van nieuwe artikelideeën.

https://www.nu.nl/nujij/6313327/leze...gebruiken.html
=============================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden