Discussie: De Korte Pijn Stem
Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2024, 09:17   #26
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
PVDA heeft altijd iets gedaan, of ze nu in de regering zat of niet.
Heeft de PVDA ooit mee in de regering gezeten? Wanneer was dat?

Citaat:
Mensen kunnen gratis naar de dokter. Enfin, ze betalen 1 keer een symbolische euro als ik me niet vegis.
Ahja, zoals in Cuba.
Gratis gezondheidszorg, gratis onderwijs, en gratis cultuur maar geen ontbijt, geen middageten en geen avondeten.

Citaat:
VB kan ook zulke initiatieven nemen, maar doet niets voor de burger. N I E T S. Ja ze organiseren wel eens feestjes enzo, maar echt iets teruggeven zoals de PVDA dat doet met geneeskunde voor het volk is er niet.
Als ik naar de huisdokter ga betaal ik ofwel niets, ofwel max 4 euro.
En ja, dat is de ziekenkas die dat bijbetaalt. Dus ja, onrechtstreeks betaal ik dat wel.
Maar wie gaat de dokter in het geval van de PVDA betalen? De Sint?
Uiteindelijk betaal je dat toch zelf hoor.

En is dat nu echt het grote punt van de PVDA? De gratis dokter? Puik.

Citaat:
Dan mogen we oordelen over de kwaliteit en over het feit dat dit niet perfect draait, het feit dat ze gratis zorg voorzien: spreekt boekdelen!
HIer geldt net hetzelfde als bij het VB. Zolang ze het niet moeten bewijzen kunnen ze roepen wat ze willen.

Citaat:
Ge moet mensen die repressief langs de zijlijn staan roepen, geen platform geven om in uw leven te komen snollen he. Zeker niet als ze al onnozel doen over iets als een jointje. Denk toch 2x na aub.
En jij denkt dat die nu al niet in mijn leven snollen?? Echt??
Alle partijen schijten bagger als het over het VB gaat. Alle partijen passen hun programma aan om de talloze VB-kiezers te paaien.
En jij gelooft dat het VB mijn leven niet beinvloed en dat je meent mij te vertellen dat ik twee keer moet nadenken??

Citaat:
VB en PVDA zijn beide onrealistisch, maar de ene voert daad bij woord en de andere gebruikt zijn slachtoffers om er propaganda mee te voeren.
Jij mag mij eens vertellen hoe de PVDA daad bij het woord voert. Met Geneeskunde Voor Het Volk kunnen ze dat ten dele ja. Maar zo'n initiatief is nog heel iets anders dan voor een heel land gratis geneeskunde voorzien.

Laatst gewijzigd door BigF : 24 mei 2024 om 09:18.
BigF is offline   Met citaat antwoorden