Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
ik heb daar ooit ene keer geweest, ne namiddag ik heb daar toen ergens op de champs elydinges gezeten, vlak bij Hard Rock cafe dat overigens veel te duur is, maar ja ge zijt in Parijs en ge weet dat ze u overal proberen rollen. in Venetie op San Marco t zelfde en in Berlijn in da poepsjiek hotel vlakbij Brandenburger Tor ook (ge ziet daar meer mensen terug vertrekken dan dat er blijven om iets te drinken.) . in die laatste twee plaatsen wijzen ze er wel op een discrete en vriendelijke manier op dat het niet goedkoop is.
|
Als je op de Champs Elysees op een terras gaat zitten weet je natuurlijk dat je daar geen pint voor 3 euro gaat krijgen. Tenzij het de eerste keer is dat je buiten België komt. Maar dat is, zoals gezegd, in vele steden. En niet enkel binnen Europa. Ik betaalde in NY ook ooit €12 voor een Stella.
Overigens: wat voor beeld heeft de bediening van je als je ergens binnenkomt en het eerste wat ze je zeggen is dat het er niet goedkoop is?
En tenslotte: het Hard Rock Café in Parijs zit op de Boulevard Montmartre. Da's minstens een half uurtje wandelen naar de Champs Elysees.
[edit] als ik het goed heb was er ooit wel een winkel van HRC, maar geen café [/edit]
En ja, HRC is veel te duur voor wat je krijgt. Ik spring er altijd gewoon even binnen omdat ik altijd een glas meebreng van de steden waar ik geweest ben en waar een HRC was. Heb er ondertussen 28. Leuker om bij te houden dan de alomtegenwoordige t-shirts.
Maar 't gaat niet blijven duren volgens mij. Het concept is verouderd en ze evolueren niet mee. Vooral in Amerika sluit de ene na de andere. Denver, Dallas, Cleveland, Houston, Detroit, Anchorage,...allemaal dicht. Hier ook; Antwerpen, Lyon, Nice, Marseille, Birmingham, Helsinki,...
't Loopt op zijn eind.