Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2024, 18:13   #15
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
MIaauw miaauw namastiaauw Gemanifesteerde ATma, in koolwaterstofkleed, 'nazaat van de Oude, sterke, geharde Germanen', Cufi de Grote (Met de Marter),

01) Moeilijk thema: heilig, autoritair boekje, geschreven door Hogere Machten, god, allah, krishna, boeddha, Wieroe.......... // en ook Das Kapittal van Karl Marx, en ook Mein Kampf deel 1 van adolf hitler in de gevangenis ism Joseph Goebbels,.. // maken nou al die Heilige boeken de wereld echt beter??

02) ik link dit hier omdat ik met Jan Soullie nu ga werken aan iets nieuws he mbt hele christendom, een soort Meta Level Reformatie moet het worden ok, Jan noemt het mensendienst Christendom, en ons boek is nu in research en produktie. Tzt kan jij je bijdrage leveren als Derden opinies en bijdragen, inzake het hele bonte christendom heden ten dage met honderden sekten en diepgelovige vingerclubjes. Geloof is een soort groepsseks ok hhaha haha een grote religieuze gang bang is geloof in feite, in commune gaan bloot hahha haha

03) de neukzieke Microwezentjes van HarrieChristus zijn lekker bloot he en doen hele dag aan religieuze gang bangs denk ik, met hun micro piemels en mini micro kutjes.

04) Elk geloof leidt tot religieuze HAAT, discriminatie, homohaat, vrouwenhaat, intolerantie, vechten, oorlogen, genocides, beperken vrijheid van miaauwen en blaffen en hersenloos balken. Nu pas begrijp ik dieren beter, dankzij de miaauw hoorcolleges van Wieroe (RIP), 2005 tot 9 sept 2022.

05) Mijn grootste probleem met het blanke christendom en hele blanke bijbel is toch dat die zgn vermeende, ongeletterde jezus van nazareth dus NIET kon schrijven en hij was toch een Blanke Joodse, hetero man, van het semitische RAS ten tijde van het Romeinse RIJK.
Het probleem is dat ze veel in naam van christendom gedaan hebben, maar dat het zelden op de christelijke doctrine gerechtvaardigd kon worden.
Rassenhaat is het minste aanwezig binnen christendom, wij kijken niet op kleur. Vrouwenhaat nog minder, geen vrouw beter beschermd dan een christelijke vrouw. Homohaat van hetzelfde, homoseksuelen zijn welkom in de kerk: we zegenen gewoon zulke huwelijken niet. We roepen niet op tot doodstraf of lijfstraffen, maar zien het graag liever in de privé en zeker niet in de kerk of op school.
Het is zeer fout wanneer overheden kinderen willen seksualiseren en de gehele theocratie veklaarde daaraan de oorlog. Neem dat maar zeer letterlijk.