Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2024, 19:37   #22120
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Komop Cufi, dat kan je niet menen.
Linken naar History Channel als die het hebben over skinwalkers, enkel en alleen om het compleet fake 'Curse of Skinwalker Ranch' te promoten??

Daar zijn ze nu al seizoenen lang 'zogezegd' aan't zoeken naar paranormale zaken en guess what, ze hebben er nog niks, nada, nul, noppes,... gevonden. En dat gaan ze ook nooit doen.
Het enige wat daar de bedoeling is is geld verdienen. Eerst aan de tv-serie en nadien aan de ranch als 'toeristische attractie'.

Kijk eens een paar afleveringen van die serie. Ik zag zelden iets dat nog meer fake was dan dat (of het moeten de Browns of de Kilchers geweest zijn).

Niks vinden die gasten. Een hele afleveringen paniekeren omdat er een insect voorbij de camera vloog en zij daar natuurlijk een skinwalker of een geest in zien.
Nen oude vent optrommelen die nog niet meer weet van welke parochie hij is om hem te laten vertellen over portals en dan hun kinnebak bijna op de grond te laten vallen van ontzag en zijn verhaal te brengen als 'onweerlegbaar bewijs'.

Trap er toch niet in Cufi.

Net als die Bigfoots. Iedereen ziet ze, maar er is er nog nooit eentje gevangen of zelfs nog maar dood gevonden. Zelfs geen skelet, geen beentje, niks. En overal ter wereld lopen die beesten blijkbaar rond. Van de heetste woestijnen in Amerika tot de koudste bergen in Tibet.

Of heb je dat ook van de HIstory-programma's? Want daar ben ik ook wel eens een stelletje idioten tegengekomen die (weer) 'zogezegd' op zoek zijn naar een Bigfoot. Ze sluipen 's nachts door de bossen om dan in volle paniek weg te rennen als ze ergens een takje horen breken.
Nooit komen die gasten met beelden, nooit zien ze er eentje, vinden ze er bewijs voor... Maar ze weten wel hoe ze leven, wat ze eten, hoe groot ze zijn, welke kleur ze hebben...

Als er in Amerika (of elders) echt drie meter hoge bigfoots rondliepen had er vast hier of daar al een jager er eentje afgeknald.
Het zijn ook steevast wandelaar, kampeerders, spelende kinderen,... die er eentje op camera weten 'vast te leggen'. Beelden die, de modernste smartphones ten spijt, altijd weer zo onduidelijk zijn als wat. Maar een jager die er eentje neerlegde... nee, om één of andere reden gebeurt dat nooit...

Ieder gelooft natuurlijk wat hij zelf wil en ik wil jou niet gaan vertellen wat je wel en niet moet geloven maar sommige dingen zijn zo voor de hand liggend fake dat ik je er toch voor wil 'waarschuwen'.
Je verliest al je geloofwaardigheid als je over Bigfoots en Skinwalkers begint hoor...
Efkes serieus, ja en neen. Ik meen het en meen het niet, omdat ik het finaal niet weet. Maar ik geloof wel dat die "aliens" een creatie voor de mens zijn en dus niet van een andere planeet komen. Ze worden doorheen de hele menselijke geschiedenis waargenomen. Waar Rosaleen Norton mee bezig was, is in essentie hetzelfde waarmee Terence Mckenna bezig was. "The other".
Geloof mij BigF, er bestaan mensen die deuren weten te openen en een "relatie" opbouwen met iets dat met geen pen te beschrijven is.

Ge zoekt dat ook niet te bewijzen of rationeel te verklaren. Mensen zien zaken en "the other" vertonen zich zoals ze willen. En dat voelt allemaal heel aantrekkelijk, wollig en magisch: tot ze aan infiltratie beginnen. Daarom geloof ik ook steeds meer dat mensen die zich "them" laten noemen, al een integratie van "the other" ondergingen. }-)