Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2024, 20:48   #69
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie genoeg water in zijn wijn kan doen, mag meespelen.

De Wever is dus verwittigd.

Ik ben benieuwd hoeveel water De Wever bereid is om bij zijn "Vlaamse" wijn te doen om te mogen meespelen met de belgicistische looserspartijtjes.
Laat het duidelijk zijn: de nva gaat niets wijn in het water doen.
Dat zal het VB wel moeten doen. Kijk maar naar Nederland.

Nu is er wel al veel water in hun wijn gedaan bij het vb.
Vb. homo-rechten zijn verworven rechten.

Van Grieken zei: het is mijn persoonlijke mening dat er slechts twee geslachten zijn. Ok, dat is zijn persoonlijke mening. Hij zei niet dat er een wet zou gaan komen, indien zij in een meerderheid zouden toetreden, die dat zo zou stellen.

Van Grieken vroeg aan het zagende oud wijveke in de zeverende dag, of zij akkoord zou zijn dat een biologische man samen zou douchen met haar kleindochter. Strike !!
Het mag van mij gerust dat er terughoudendheid gevraagd wordt van mensen op sommige plaatsen waar vb. kinderen komen, in casu de douches van publieke zwembaden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden