Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Gij denkt ook nog dat ze publiekelijk en aan jouw neus komen hangen hoever ze al staan met het genetisch en ander geknoei van virussen in labo's of met het geniepig toevoegen van dubieuze stoffen in vaccins? 
|
Ja en nee, die virus-onderzoeken zijn redelijk open. Virussen worden wel gebruikt om cellen genetisch te manipuleren, dat wel. Ik vind alleen dat we realistisch moeten blijven, als een virus hoog-besmettelijk is dan zal het de wetmatigheden van een virus volgen en milder worden via evolutie, net zoals alle andere virussen in die klasse. Dat bedoel ik, of het virus nu natuurlijk, in labo of kunstmatig gemaakt is maakt eigenlijk geen verschil uit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Is het nu nog niet duidelijk dat wereldwijd vaccineren met alle gevolgen vandien het eigenlijke doel was van de coronahoax door doodsangst en paniek te zaaien voor een banaal griepvirus, al dan niet heimelijk gemanipuleerd in een labo? 
|
Natuurlijk is dat duidelijk, dat is exact wat er gebeurd is. Maar ik zie het niet als een complot, eerder als een samenloop van gebeurtenissen, haat tegen Trump, massahysterie bij wetenschappers, de greep die farma-bedrijven hebben op de Amerikaanse media en onze media die volgde als makke schapen. Een gigantische fuckup die ons een miljard levensjaren zal kosten door armoede en wat nog meer.
.