Discussie: Vlaamse kieskring?
Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2024, 19:56   #44
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Alleen is het gewoon kopieer en plak uit een artikel van een hele tijd geleden. En dan moet je ook de context weten en de redenen die in het artikel worden aangehaald:

https://zwitserlaan.wordpress.com/20...-als-je-denkt/
Waar men naar verwijst >> Het al of niet kiezen is dus de vrije keuze. Het is echter wel zo dat als het gaat over cruciale zaken dat meer mensen de moeite doen om hun keuze bekend te maken.

De bevraging over de keuze tussen:
1/ Kerncentrale onmiddellijk stoppen

2/ kerncentrale middellang open houden en ondertussen de energie centrales
en bevoorrading steeds meer verzekeren.

3/ kerncentrales lang open houden, stiletjes aan de centrales vervangen

Werd wel degelijk door velen via referendum verkozen voor keuze 2

Terwijl wij hier Theater en chaotische toestanden meemaakte om dat politieke partijen zich wilden in de toonzaal zetten. Terwijl de strategische energie bevoorrading blijkbaar voor sommigen bijzaak was.

Daar boven op komt nog eens dat dit Chaotisch theater ons zoals steeds zeer veel geld gaat kosten ......

Wat door de logische via bindende referendum verkregen keuze door de Zwitserse burger geen financiële kater zal worden zoals hier.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 29 mei 2024 om 20:00.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden