Discussie: Vlaamse kieskring?
Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2024, 02:51   #58
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ook het volksinitiatief "Änderung vom 19. März 2021 des Covid-19-Gesetzes" haalde een mooi deelnamepercentage: 65,7%.
2 X BINGOOOOOOOOOOOOOOO

Waardoor het duidelijk is dat dit zaken zijn die bij ons boven onze hoofden beslist worden door machtswellustige.

Bv voorgaande "Für eine Stärkung der Pflege": bij ons moet de veel invaliden van kinds af aan rekenen op de steun van de ouders.

Ondanks de decennia lange belofte voor de verkiezing, zeker van links dat ze hen die het meest nodig hebben gaan helpen, = prietpraat pffffff

Of de mutualiteiten zijn over beschermde verzekeringmaatschappijen geworden hier die als ze vinden het hen te duur zou worden naar de chaotische sjoemel rechtbank treken >>> om schandalig zo vele mogelijk jaren te rekken en te trekken. Waarbij ik ervaren heb dat de mutualiteit zelfs niet komen opdagen in de rechtbank om weer een jaar te kunnen uitstellen!
Misschien wel hopen dat het slachtoffer ondertussen overlijd = probleem opgelost .....

Dit om het slachtoffer door ongeval - invaliditeit >> financieel te kraken, zo te isoleren of psychisch te breken, dit alleen om niet aan hun contractuele overeenkomst te moeten voldoen. = Maffia

Wat in Zwitserland ook al niet kan want daar moet een rechtszaak binnen het jaar van aangifte uitgesproken zijn.

Bank en verzekeraars zijn hier de grootste beschermde gangsters = Maffia.

In Zwitserland moeten Bank en verzekeraars zich aan de wet houden en omdat er daar streng op toe gezien word doen ze dat ook !!!!!

En hoe komt dat? Omdat de Zwitserse bevolking via bindende referendum kan kiezen hoe banken en verzekeraars moeten werken, zelfs het loon barema van de grote baas van de banken word daar door het volk bepaald! En daar bedoel ik NIET mee de Zwitserse nationale bank.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 mei 2024 om 03:18.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden