Discussie: Opgelet EUropa...
Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2024, 05:37   #144
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
U moet helemaal niet verontwaardigd zijn. Zelfverdediging is wel een biologische - noem het voor mijn part goddelijke - plicht. Rusland valt ons aan en "het westen" niet.

Amerika heeft ons de voorbije eeuw niks dan goeds gebracht: welvaart, verdediging tegen de Duitsers en het nazisme, bescherming van onze vrijheid tegenover het Russisch fascisme. Dat is wat telt, de rest is tijdsverdrijf voor wereldverbeteraars.

Vraag eens aan de volkeren die een halve eeuw tot een eeuw onder de Russische knoet geleefd hebben, waarom ze zo hard bij de NAVO willen zijn.
Amerika en Europa hebben ons inderdaad veel goeds gebracht! Maar ze is een economische bruut geworden over zee en heeft genadeloos mensen vervangen die niet in haar wereldbeeld past.
Het is het equivalent van wat die derde rijkers poogden bereiken. En eugenetica is ook weer volop in de mars. Ik zei het bij corona al, dezelfde grootmachten die zo achter derde rijkers floreerden, floreren nu uitbundig achter deze generatie politici.

Ik hou me liever daarmee bezig dan de wortels als een ezeltje te volgen die ze me voorhouden.

Wie doet aan cancel culture, censuur, sociaal darwinisme, wereld politiek? Wie heeft ons Europa en Amerika de rug toegekeerd en overgeleverd aan boze overmachten? ONZE EIGEN MENSEN!