Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2024, 17:16   #51711
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
...

U hebt volgens mij nog nooit in Rusland gewoond, noch bent U er, volgens mij, ooit geweest. Idem dito Oekraïne...

Ik heb nog nooit aan de oevers van het Aralmeer gestaan, en toch weet ik al héél lang dat zich daar een ecologische ramp voltrokken heeft (en nog steeds voltrekt).

Ik ben nog nooit in het Amazonewoud geweest, en toch weet ik al héél lang dat zich daar een ecologische ramp voltrokken heeft (en nog steeds voltrekt).

Enz... (spijtig genoeg)

(( Edit: met behulp van "Google Earth" kan men zich daar trouwens een goed beeld van vormen. Een aanrader!! ))

Ik ken mensen die nog nooit naar de Zon zijn gereisd, en toch weten die daar héél véél over te vertellen.

Raar, hé?

Omgekeerd heb ik 'échte Belgen' als buren.
Zij spreken geen tien woorden Nederlands en ze kennen één of twee ministers van de federale regering bij naam.
Maar La Belgique is wél HUN land, van La Panne tot Arlon; en de sales flamingants die het land 'kapot' maken, moesten gisteren eigenlijk al gedeporteerd zijn geworden.

Ik ken ook mensen die de halve wereld rondgereisd zijn, en enkel nog weten hoe duur de vliegtuigtickets waren en waar precies ze wat precies gegeten hebben (en hoe lang ze achteraf met diarree opgezadeld zaten).

Raar, hé?

Er is een forumgenoot (genaamd "tomm") die meent héél véél over mij te weten, maar hij heeft een probleem: hij kent mij van haar noch pluimen, en die mij is vast van plan dat zo te houden.

Raar, hé?

Edit: wij (u & ik) hebben nog nooit in een nazi-concentratiekamp opgesloten gezeten, wij zijn zelf nooit vergast geworden, we zijn bovendien niet in een crematie-oven verast geworden.

Betekent dat dan dat wij daar niks over kunnen/mogen zeggen?

Edit edit: ik wou eigenlijk enkel zeggen dat het 'presentie-argument' al bij al weinig waarde heeft, maar toen werd ik een beetje lyrisch. 't Zal de emotie zijn, zeker?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 30 mei 2024 om 17:33.
djimi is offline   Met citaat antwoorden