Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2024, 17:52   #51723
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb geen tijd om als enige op alles te antwoorden, heb nog andere dingen te doen.
Dan zal men weer zeggen dat ik "weiger te antwoorden".
Als je denkt dat ik niet geantwoord heb op een belangrijke post gelieve deze dan te herhalen. Zoals ik doe met Jan, maar hij blijft weigeren om te antwoorden of hij zou aanvaarden dat media en onderwijs verplicht in het Frans zou moeten verlopen in heel Belgie, en blijft ook weigrren bewijs te leveren voor zijn boute uitspraak dat de aanvaller van Fico pro-Russisch zou geweest zijn.
Dan is er toch maar één remedie die ik u, commietommie, kan aanraden: even langs gaan bij de oogarts. Een bril kan ongetwijfeld wel helpen om mijn commentaar te vinden die ik schrijf bij de twee aantijgingen die u nu mijn richting uitstuurt. U zult dan plotseling ook het citaat uit een Slovaakse krant zien staan. Dan zult u ook lezen waarom uw vergelijking totaal niet klopt. Meer zelfs, u zult dan eindelijk zien dat ik het niet eenmaal maar tweemaal uitgebreide heb uiteengezet. Dus, beste commietommie, die bril kan ik u echt wel aanraden. Het zal u dan eindelijk ook in staat stellen om te zien welke afzender er op de debatfiche staat die u hier al een hele tijd bovenhaalt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden