Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2024, 18:06   #51726
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan is er toch maar één remedie die ik u, commietommie, kan aanraden: even langs gaan bij de oogarts. Een bril kan ongetwijfeld wel helpen om mijn commentaar te vinden die ik schrijf bij de twee aantijgingen die u nu mijn richting uitstuurt. U zult dan plotseling ook het citaat uit een Slovaakse krant zien staan. Dan zult u ook lezen waarom uw vergelijking totaal niet klopt. Meer zelfs, u zult dan eindelijk zien dat ik het niet eenmaal maar tweemaal uitgebreide heb uiteengezet. Dus, beste commietommie, die bril kan ik u echt wel aanraden. Het zal u dan eindelijk ook in staat stellen om te zien welke afzender er op de debatfiche staat die u hier al een hele tijd bovenhaalt.
Kunt U dat citaat, met bronvermelding, even herhalen? Dan ga ik het vergelijken met mijn bron, namelijk politico.

U maakte de vergelijking met de situatie van de Franstaligen in Vlaanderen, minder dan 1 % en meestal recente inwijkelingen. Vlaanderen is trouwens geen land maar een regio.
40% van de Oekrainers heeft Russisch als moedertaal, en dat al eeuwen. In sommige regio s de grote meerderheid. Kun je dus best vergelijken met de situatie van de Franstaligen in Belgie, ook ongeveer 40%.
tomm is offline   Met citaat antwoorden