Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
Het masker van het VB zou afvallen bedoel je. 
|
N-VA is een linkse partij die rechtse praatjes verkoopt, maar samenwerkt met de PS die staat voor het omgekeerde van alles wat de NVA beweert te beogen. Wie het debat tussen De Wever en Magnette heeft gezien, zou moeten weten dat er geen enkel raakvlak is. Gesprekken zijn zinloos en zullen er alleen toe leiden dat 1 van de 2 moet toegeven. En Magnette zal het niet zijn. Ik mag hopen dat Vlamingen niet in de val trappen en op NVA stemmen. Dat is gewoon een stem voor nog meer van hetzelfde.
Het VB zegt ten minste rechtuit waar het voor staat.
Dat gejank over fascisme en racisme is zo laagbijdegronds. Moeten we echt uitleggen waarom het niet oké is dat we geld geven aan oorlog en asielzoekers terwijl 20% van de Belgen in armoede leeft?
Dan is de samenleving nog dommer dan ik dacht. Maar dat verbaast me weinig als ik zie hoeveel dwazen zich met een experimenteel goedje lieten inspuiten tijdens de covidperiode. Velen verdedigen hun keuze vandaag de dag nog steeds. Eigenlijk vind ik het erg dat de toekomst van ons land deels bepaald wordt door het stemgedrag van mensen die dom zijn.