Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2024, 23:37   #57
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Nogmaals het is niet omdat ik niet akkoord ga met de waanbeelden van de neo-nazi's binnen vb dat dit iets meer dan dat zegt. Ik weet dat VB adepten graag alls zwart wit zien maar dat is dan ook een reden waarom niemand ooit met die wil samenwerken (negerend hun absurde programma en fascisten en racisten die minister zouden worden).
Daar gaan we weer met hetzelfde refreintje. Zoals ik al eerder schreef, u mag nog duizend keer hysterisch beginnen doen over die "fascisten en nazi's" of - leuke variantei - "neo-nazi's" en "racisten" die u in complete verdwazing overal meent te zien in het Vlaams Belang, het verandert de realiteit niet dat het Vlaams Belang slechts de maatschappelijke problemen aanbrengt zoals ze zich ook voordoen. U denkt dat al die problemen wel opgelost raken als men luid genoeg tegen het Vlaams Belang roept. Neen, zo werkt het niet en zo heeft het ook nooit gewerkt. Schieten op de boodschapper heeft nog nooit de aangekaarte problemen opgelost.

Kortom, roep gerust maar verder, schreeuw het uit, al dat hysterisch gedoe is de beste reclame voor het Vlaams Belang.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden