Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Daar gaan we weer met hetzelfde refreintje.
|
Dat je vooroordelen hebt?
Citaat:
Zoals ik al eerder schreef, u mag nog duizend keer hysterisch beginnen doen over die "fascisten en nazi's" of - leuke variantei - "neo-nazi's" en "racisten" die u in complete verdwazing overal meent te zien in het Vlaams Belang,
|
Ik haal louter feiten aan zoals ik hierboven aantoon. feiten waar je duidelijk het moeilijk mee hebt maar dat veranderd ze niet.
Citaat:
het verandert de realiteit niet dat het Vlaams Belang slechts de maatschappelijke problemen aanbrengt zoals ze zich ook voordoen. U denkt dat al die problemen wel opgelost raken als men luid genoeg tegen het Vlaams Belang roept.
|
Weeral een aanname die nergens op slaat en die ik nergens zei. Misschien eens stoppen daarmee ? Ben je echt slecht in.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."
-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor
The second in command of the Third Reich
|