Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
Het enige protest dat ik me nog kan herinneren van in mijn tijd aan de unief, was het protest tegen de absurde Bologna plannen van Vandenbroucke. Ik ben toen eens gaan kijken in de bondgenotenlaan. Lang heeft dat niet geduurd want de matrakskes en het waterkanon werden rap ingezet. Snel gedaan met protesteren tegen Frankske. Toen werd de nivellering naar beneden ingezet.
Eigenlijk is het simpel. Laat de matrakskes komen met het waterkanon. Pak de hardnekkige losers op en verwijder ze van de unief. De rector had precies minder problemen om DVL de toegang tot de campus te ontzeggen. Waarom doet hij dat dan niet met deze mensen die de unief ernstig schade berokkenen?
|
ja ik kan mij ook een protestje herinneren van een paar communistische malooten van de studentenclub, die zichzelf enorm belangrijk vonden, we zijn toen eens mee gaan wandelen, omdat het even ontspanning was, maar als we langer zijn weggebleven van de les (wat zelf niet gebeurd is volgens mij) dan was dat omdat we in t cafe gaan zitten zijn.