Discussie: Opgelet EUropa...
Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2024, 07:28   #179
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Weinig origineel, dat complotdenken van u. Het wordt sedert corona al een tijdje gerecycleerd. De morele waarde van een handeling is meetbaar op zichzelf. Ik hoef niet te weten wat de winkelier allemaal uitsteekt bij het maken van préparée om te weten dat het fout is om in zijn winkel te stelen. Wie in die winkel steelt, moet niet afkomen met het excuus: "Jamar, weet je wel dat de winkelier meer vet in zijn préparée stopt dan vlees?" Goed mogelijk, maar daarmee wordt de dief geen goeie en wordt zijn stelen niet legitiem. U probeert dat ons echter te verkopen: omdat het Westen wel eens naast de pot heeft gepist, kunnen we de Russische agressie niet veroordelen. Toch wel, iedere handeling kan tegen het licht gehouden worden. En dat doen we ook.
Er is maar 1 origineel en het is niet omdat mensen in koor westerse propaganda nablaten dat ik mee moet gaan.
Ni more. Zowel Rusland als het westen zijn mijn redders niet maar ik woon hier en word hier belogen en omvolkt door mijn eigen politiek en niet door de Rus. De vijand zijn wij. De vijand in en rond ons is veel maal erger dan die op tv.