Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2024, 11:20   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dat scenario klopt niet, en je geeft zelf al de uitleg ervoor, en je liegt ook dat ik dat zou gezegd hebben, ik heb dat laatste ZELF hier al aangehaald, zie mijn onderwerp dat de SIPRI database quote, de openingspost van onderwerp Historiek wapenleveringen aan...
Ik heb toen al opgemerkt dat die bewering van zoveel Javelins per dag zoveel dagen lang in tegenspraak stond met de SIPRI database. Een tegenspraak impliceert een verzwijgen of een leugen.
De Russen konden, net als ik en iedereen met een internettoegang en niet geblokt door nazi's, die SIPRI database site ook opzoeken, en die bestaat ook al veel langer.
De duidelijke conclusie is dat de Russen bedonderd zijn geweest - dat het Westblok toen al haar Oekrains gesinterklaast regime veel meer hadden gesteund dan dat ze publiek maakten.
Het scenario klopt wel en uw gekronkel houdt geen steek. Wat die heerlijk eindzin van u betreft, wel, dat toont gewoon aan dat de Russische militaire inlichtingendienst een bende grote nullen zijn. Daarnaast: Oekraïne noch het Westen hebben enige meldingsplicht naar Moskou. Als Poetin dan ook overgaat tot een oorlog zonder gedegen informatiewinning, dan zijn het de Russen die gewoon zichzelf bedonderen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden