Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2024, 16:09   #292
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240524_97314459

Dit is gewoon waar VB nog voor staat, gelijk welk gezicht van grieken opzet.
Het is nog steeds dezelfde ranzige club die volop dwepen met fascisme en die nog steeds de kantjes van racisme en discriminatie opzoeken.

Zelfs al zet je de dewinters buiten, de rest van de partij is net zo slecht.
Ik zie wel wat tegenstelling. Meneerke Dries zou veel invloed hebben op Van Grieken, maar Van Grieken zegt wel: "homo-rechten zijn verworven".

Meneerke Dries mag verder zijn ideeën hebben. Ik heb er nog geen enkel gezien dat strafbaar is (in zijn uitvoering dan, want ideeën ....) Ik vind zijn meningen dom, oerdom, afgrijselijk ouderwets ... maar hij mag ze hebben. Hij mag ze "roepen". Hij roept toch maar in de woestijn.

Ik las anderzijds vandaag nog op twitter van een sos die "verwittigt" dat het VB holebi-rechten wenst terug te schroeven.
Wat dus een leugen is. Bangmakerij.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden