Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2024, 16:44   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De grenzen worden steeds verder gelegd en omdat we in enorm verlegde grenzen geboren zijn, nemen we ze voor normaal.
Ik herinner mij nog als kind dat "fuck" niet op TV gezegd werd en aan censuur onderworpen werd. Nu mag "fuck" vrij tieren en wordt de waarheid aan censuur onderworpen.
We zijn omvolkt door massa migratie, we verliezen systematisch meer grond van onder onze voeten. Grond waar onze voorouders op geboerd, gezopen en gefeest hebben.
Waar wij verbonden waren in een volksgeest zonder politiek, maar de politiek onder gezag van den volksgeest stond. Nu volgt de massa de wortels van the narrative.

Moet ik voort gaan Del Piero?
Gelukkig mag ik hier op dit forum nog van mijn kloten maken. Want kloten, dat is toch macho en niet gender-ok ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden