Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Gewoon concrreet: Staat en seksualiteit gescheiden zoals staat en religie gescheiden is.
Het is niet aan de staat andermans kinderen te onderwijzen in seksuele geaardheden en seksuele identiteiten.
|
En waarom niet?
Ze mogen les geven over alles in de maatschappij en de natuur maar over sexualiteit (in welke vorm dan ook) moet er plots terug zedig gezwegen worden?
Zelfs over godsdienst wordt er les gegeven en dat heeft in de geschiedenis -tig keer meer ellende veroorzaakt dan sex.
Waarom werd mij in mijn jeugdjaren een verzonnen verhaaltje over een zekere Jezus in de maag gesplitst maar mocht ik niks weten over bv homofilie?
Waarom wil plots iedereen die preutsheid terug invoeren?
Citaat:
De bestuiving van de bloemtjes is voldoende, wat uitgebreid kan worden tot de hele seksuele daad die tot een zwangerschap en een geboorte leidt.
|
Welke waarheden wil je onze kinderen nog allemaal niet vertellen? Of moet er voortaan over alles gezwegen worden wat iemand 'niet normaal' vindt?
Awel, ik vind dat gezever over die Jezus niet normaal.
Zullen we daar dan ook maar over zwijgen? Het heeft immers ook niets met waarheid te maken.
Citaat:
Er zijn mensen binnen onze diversiteit die genderideologie liever niet door mensen van deze tijdsgeest laten onderwijzen. Hou het maar bij de stof die geen social constructs vereist van een bende waarvan 4 op 5 lijden aan genderdysforie en een bende politiek correct hetereoseksuelen die zich moreel goed willen voelen met het thema.
|
Tsja, er zijn mensen die vanalles liever niet zien gebeuren.
En dat kan ik aannemen.
Maar ik vraag me af wat er mis is met kinderen iets vertellen wat er in de wereld gebeurt?
Citaat:
In België zijn wij gedwongen voor thuisonderwijs te kiezen om hen van deze dwaalleren te sparen, omdat het zich zelfs in de christelijke scholen wist binnen te dringen. De enige vrijheid die ons nog rest is een complete segregatie.
|
Hoe ver moeten we gaan afdwalen vooraleer we ons op hetzelfde niveau bevinden als extreme moslims? Dingen verzwijgen voor onze kinderen. Dingen afdekken omdat de werkelijkheid niet getoond mag worden.
De ene doet het met zijn vrouw, de andere doet het met een heel deel van de wereldbevolking.
Vanwaar toch die terug ontluikende preutsheid?
Moeten we echt terug naar de tijd waarbij de pastoor voor het huwelijk thuis komt vertellen hoe er voor nageslacht gezorgd moet worden?
Mijn mening: pure waanzin.