Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Na wat rond lezen blijkt cdnv toch ook voor een uitbreiding van de abortuswet te zijn. Zeer teleurstellend.
Wij worden verplicht op zondag uit ons kot te komen terwijl ik partijloos ben.
Ik stem op segregatie.
|
Persoonlijk vind ik die stem test manipulatief en doe er niet aan mee, al begrijp ik dat de massa zich niet door de politiek laat bekoren en liever geïnteresseerd zijn in de voetbal.
En nu als soort hoger- lager spel vooral opgejut op Radio en TV deze test meedoen. Want vermoed dat anders de test NIET zou gedaan worden .....
Sport en spelen, spelprogramma toestand aangepraat op radio en TV die volgens mij niet willen dat er ook maar iets veranderd

>> maar hou hen toch vooral dom door vooral uitgekiend manipulatief vragen patroon. Stel ik vast via wat ik hier lees.
Daar ik de politiek volg vind ik geen test nodig te hebben om een persoonlijk mening te hebben gebaseerd op wat ik tijdens Vivaldi periode gezien, gehoord en er over gelezen heb.
Blijf bij mijn mening dat Vivaldi een staats greep was, om de zetels in de federale te vullen aangestuurd van af Franstalig landsdeel.
Resultaat: Vivaldi heeft het sjoemel merk België niet vooruit geholpen, wel dictatoriaal met veel meer schulden opgezadeld.
vooral Veel bindend kiesvee dat in de toekomst aan een groot pensioen geholpen werd …… Schulden en pensioen die onze kinderen + kleinkinderen gaan moeten betalen. Wat hen onherroepelijk tot economische slaven herleid. Naar voorbeeld van Franstalig lands deel ....
Heb wat debatten gevolgd en wat word anders belooft dan in het verleden? niets. Via ander modieuze woordgebruik al of niet door
WOKE, word weer het zelfde belooft zoals steeds in het verleden.....
bv: links belooft al +50 jaar iets te doen aan de armoede terwijl ze al zo veel aan het roer stonden ... hoe kan het dan dat er nu nog armen zijn? Waardoor ze nu terug schijnheilig preken dat ze wat gaan doen aan de armoede, ooooh wat zijn ze toch zo sociaal !!!!
En aangezien de particratie na de verkiezing toch niet luistert naar de verzuchtingen geuit tijdens de VERPLICHTING om te kiezen.
Ze de keuze van het volk terug zullen negeren via ondemocratisch gezwans en wellicht Vivaldi II staatsgreep terug zal opstarten met een NIEUWE naam zoals gebruikelijk is als ze het zelfde doen maar toch iets zichtbaar maar bedrieglijk met voorbedachten rade willen veranderen= en naam.
Verwees steeds naar Zwitserland echter dit goed functionerend economisch en politiek voorbeeld word dood gezwegen. Tijdens debatten ..........
Oooohja, het volk klaagt, jankt, vloekt en schreeuwt
maar willen gemakzuchtig dat een ander het oplost en betaald !!!!
= volksvertegenwoordiger die natuurlijk >>> en dat is al decennia steeds opnieuw bewezen >>> als die de macht krijgt steeds eerst voor zich zelf zorgt en voor zen partij en de belangengroepen die er achter schuil gaan.
Dus, sjoemel merk België heeft al mega schuldenberg,
de kosten voor dit nutteloos verkiezing theater
komen er als enige zekerheid bij.