Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Dan is het toch wel heel duidelijk dat u niet eens de moeite nam om te lezen wat ik schreef of te begrijpen wat er stond. Wat er ook van zij, u maakt er geen goede beurt mee.
De uitspraken van het Vlaams Belang: er is een omvolking bezig. Het is zichtbaar, aantoonbaar, bewijsbaar. Het gebeurt in onze West-Europese grote steden en is ondertussen zelfs doorgedrongen tot de kleinere provinciesteden.
Uw gedaas van dat "fascisme" leg ik trouwens schouderophalend naast me neer. De retoriek is niet nieuw, het wordt door uw middens als van zelfs voor Zwarte Zondag gebruikt in een vertwijfelde poging om de partij van het gezond verstand af te blokken. Het is een falend recept gebleken. De maatschappelijke problemen verdwijnen niet door de klokkenluider de mond te snoeren en op de duct tape "fascist" te schrijven. Echt niet. Maar goed, doe gerust verder, het heeft het Vlaams Belang immers geen windeieren opgeleverd. Mensen als u behoren immers tot de beste propagandisten van het Vlaams Belang. Ik dacht u ervoor. Echt waar!
|
Ik erger me vooral ook aan de laffe pogingen van de reguliere media om het Vlaams Belang te associëren met fascisten, omdat ook de nazi's spraken van Umvolkung.
VRT: Omvolking, het woord dat werkt als een rode lap op een stier.
Men mag vooral de waarheid niet zeggen. Zo veel is duidelijk. Wie denkt dat er hier massa's vijandige moslims, dan ook nog allemaal mannen, worden binnengehaald vanuit menslievendheid terwijl hun vrouwen massaal in de oorlog achterblijven, die is gewoon dom en naiëf. Ik kijk al jaren geen tv meer omdat ik weet welke propaganda de VRT door onze strot wil rammen.