Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
Ik heb geen probleem met het feit dat een biologische moeder of een vader haar of zijn kind helaas alleen moet opvoeden.
Daar heeft een niet biologische partner geen “recht” op hé.
|
Nu wel. Als iemand donor is en zulk koppel gaat uit elkaar, kan de ander toch co ouderschap enzovoort via de rechter aanklagen.
En op zich is dat wel in lijn met hun "ideologie". Als een kind, adoptie of via een donor, een band opbouwt en iemand als een ouder ziet; kan je die niet uit elkaar halen wegens persoonlijke vetes naar mijn mening.
Daarom is het beter geen homorechten uit te delen en de boel jurididsch eenvoudig te houden. En al dat transgedoe en rechten daar rond zijn van een nog veel complexere aard. Want als we juridisch meer dan 2 genders gaan erkennen, hoeveel meer gevangenissen moet men dan niet bijbouwen om al die genders te kunnen scheiden? Je kan een transseksueel zedendeliquent toch onmogelijk tussen biologische vrouwen duwen? En iemand die non binair beweert te zijn kan je niet bij die transseksueel, vrouwen noch mannen plaatsen.
Als ze moeilijk willen doen, mij niet gelaten. Het is deugdzaam ze vast zien rijden, maar minder deugdzaam als het zich komt opdringen waar het duidelijk ongewenst is.
Binnen de diversiteit zijn er voldoende mensen die geloven dat het een zonde is, en het is niet aan de staat zich daar superieur boven te stellen en van kinds af een andere "normaal" mee te geven. Fascisten met blinde vlekken voor zichzelf doen aan goed vertoon, schone schijn: maar zij zijn in realiteit de enige oorzaak achter deze toename in "haat" jegens lgbt. Ze zoeken slachtoffers om voor hun kar te spannen, dan zoeken ze daders om te tonen aan de slachtoffers, en die trekken dan de kar van beleid. Dat gebouwd is op leugens omdat hun vader de vader van alle leugens is.