Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Als Maddens ondanks het feit dat Führer Philip weigert afstand te nemen van zijn 70 puntenplan blijft ontkennen dat het VB een fascistische racistenclub is , dan speelt hij gewoon hun spel mee. Waarom zou Geysels daar moeten tegenin gaan ? Dat is even zinvol als staan pissen tegen de wind in.
|
Weer rondjes draaien. Heeft Vooruit ooit afstand genomen van de corporatistische standpunten van de vroegere BSP? De tijd gaat voorbij en partijstandpunten veranderen. Wat normatief is, is het actueel partijprogramma. Niet een document dat niet meer opgenomen is in wat de partij nastreeft of fundeert.
Natuurlijk ontkent Maddens als objectieve speler en man met een evenwichtig geest vanuit zijn kennis van het huidige Vlaams Belang dat de partij "een fascistische racistenclub" is. Voor het overige laat ik u graag los in uw tirades tegen het Vlaams Belang. Zoals ik al scheef: het heeft wel iets, want al die etiketten leveren als antireclame nu eenmaal ook krediet voor de partij op. Ik schreef het al veel vroeger eens: u bent eigenlijk een goede propagandist voor het Vlaams Belang. Een beetje zoals die nu lopende campagne ons.vlaanderen, dat op die manier het Vlaams Belang centraal stelt in de verkiezingsstrijd.