Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Hoeveel keer meer moet ik u zeggen waarom? Omdat er mensen zijn die geloven in de natuurlijke orde en niet in de social constructs van mensen in deze tijdsgeest. Mensen die de waarheid aan censuur moeten onderwerpen dmv cancel culture om hun versie te kunnen blijven opdringen.
U mag dat voor uzelf opzoeken, een ander zou moeten kunnen kiezen dat vergif te weren net zoals u kan kiezen christendom te weren in uw opvoeding.
Diversiteit is niet uw mening opdringen omdat je niet kan leven met de "waarom niet" van een ander.
Daarom niet.
Ik weet dat mensen graag het verleden over het heden willen plakken, maar het is niet genuanceerd en ik heb er geen aandeel in. Laten wij in hemelsnaam eens bij deze tijdsgeest blijven aub.
Och komaan BigF, alsof ge een instituut nodig hebt om uw wereldbeeld te vormen? Hebt gij een school nodig om uw kind te leren over homofilie? Is dat werkelijk wat ge wilt? Mij niet gelaten, maar er moet ook vrijheid zijn hier niet voor te kiezen.
Scholen met labels "woke" en "conservatief" zijn dan wel gewenst. Dat is diversiteit, een divers aanbod.
Ik wil dat GIJ uw kinderen opvoedt en niet de staat. Als wij rectoren horen klagen over de taalachterstand, zelfs bij mensen die het als moedertaal eigen moeten zijn, is het dan niet wijzer het terug bij de normale leerstof te houden in plaats van meer politieke propaganda in de school te duwen?
Jij kan dat perfect negeren en niemand binnen christendom lobbyt om uw kinderen van in de kleuterschool te vormen en dopen in christendom. Je kan dat perfect weren. Laten we die vrijheid andersom ook bewaren.
Ik kan er best mee leven dat jij Jezus verwerpt en heb geen bekeringsdrang. Laten we dit andersom ook bewaren.
Daar is niets mis mee. Politiekers die les gaan geven om een volgende generatie te vormen, die woke worden en vies van de eigen cultuur, daar is wel iets mis mee.
Omdat u ze verzint. Betrek er eens niet je eigen bedenksels bij, maar ga eens gewoon inhoudelijk in op wat ik effectief schrijf. Zonder dat te spiegelen aan mensen of een verleden waar ik vandaag los van sta. Dank bij voorbaat.
Dat maak jij er van. Wij vragen gewoon de vrijheid de natuur te ordenen zoals onze God die geopenbaard heeft aan ons, en willen dat niet opdringen aan u. Als gij wilt geloven dat men van geslacht kan veranderen is dat uw recht. Maar ge moet daar andermans kinderen echt niet bij betrekken.
|
Probleem is dat religie een construct is.
Je noemt dat geheel verkeerdelijk 'natuurlijke orde'. Elke religie is een construct dat op basis van toeval, politiek en geweld een vaste voet aan de grond heeft gekregen in bepaalde samenlevingen.
Het is hoog tijd die dwaalleren uit de samenleving te bannen.