Discussie: Doe de stem test
Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2024, 05:05   #346
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Stemtest pfff ... je krijgt toch nooit datgene waarvoor je kiest.

Ik stem dus strategisch Vlaams voor de fascistische vuilbekken van het Vlaams Belang en federaal voor de PVDA. Dat blokkeert de boel het best denk ik
Hooooooooooola zo werkt het niet in sjoemel merk België. Hier word steeds gesjoemeld hoor !!!!!!!!

- De "stoute fascistische vuilbekken" VB stem zal in cordon versnipperaar belanden = zo snel mogelijk weggewerkt om vergeten te worden.

- De PVDA anarchisten stem zal wel degelijk meegeteld worden >>> zeker omdat PVDA ook rechtstreeks linkt aan het Franstalig landdeel. Waardoor die zullen in hun handen wrijven zonder U te bedanken zoals steeds voorheen.

Waardoor de particratie gewoon zal verder doen zoals steeds ....

Wil men echt stokken in de particratie wielen steken van het sjoemel merk België dan zou IEDERE persoon die leeft op Vlaamse bodem gewoon moeten thuisblijven en dus niet gaan kiezen.

Pas willen kiezen als er eerst daadwerkelijk op papierstaat
= in een wet gegoten en in het staatsblad verschenen >>> dat Vlaams gewest de volledige volmacht heeft om zelf te beslissen.

De federale alleen nog protocollair is.
Wat in Franstalig landsdeel gebeurd is niet maar onze zorg.

Vlaams gewest nadien zeer kritisch onderzoekt waar ze eventueel willen samen werken. Nadat alle geldstromen werden stopgezet en definitief verwijderd natuurlijk.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 juni 2024 om 05:11.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden