Discussie: Regenboog vlag
Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2024, 09:59   #111
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De waarheid is dat er een man en een vrouw is en dat je NIET van geslacht kan veranderen, hoogstens imiteren.
U mag een andere waarheid belijden, maar verwacht niet dat ge uw waarheid over andermans kinderen kunt projecteren als nieuwe normaal.
Lezen verleerd Cufi?

Ik zal het even voor u herhalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Waar lees jij dat ik geloof dat je van geslacht kan veranderen?
Ik erken het feit dat er zoiets bestaat als geslachtsoperaties.
Dat een jongen, via allerlei chirurgische ingrepen, de uiterlijke kenmerken van een meisje gegeven wordt. En andersom. Dat die persoon dan nadien jongen of meisje is laat ik in het midden, dat maakt mij ook niet uit. Als die persoon daar gelukkig mee is is voor mij de kous af.

Citaat:
De dwang komt dus van uw kant. Dat is geen diversiteit maar een dictatuur.
Waar haal jij in godsnaam die "dwang" vandaan?
Ik heb het over waarheid.
Ik wil gewoon vertellen dat er verschillende vormen van sexualiteit bestaan.
Dat is als vertellen dat elke dag de zon opkomt.
Wat heeft dat in godsnaam (om u een plezier te doen) met 'dwang' te maken?
Vertellen wat er in de wereld gebeurt heeft totaal niets met 'dwang' te maken.
En 'vertellen wat er in de wereld gebeurt' is net hetgeen wat ik wil.

Voor mijn part hoeven die kinderen daar zelfs niet mee akkoord te gaan. Dat is hetzelfde als ze vertellen over 'meesterwerken' van Rubens. We vertellen dat die bestaan maar ik wil niemand opdringen die mooi te vinden.

Hou dus stilaan maar op over uw 'dwang' want dat slaat werkelijk nergens op.

Citaat:
“Wij hebben de waarheid, gij zijt verkeerd en dus geven we de staat mandaat uw kinderen aan conversietherapie te onderwerpen.”
Ga je ooit nog serieus blijven Cufi? Want nu begin je stilaan wel heel hard met dingen te slingeren die ik nooit beweerd heb eh?
Waar heb ik het over onze kinderen onderwerpen aan "conversietherapie"?

En het gaat niet over "wij hebben de waarheid". Of ga jij beweren dat iets als homofilie niet bestaat? Dat er geen geslachtsoperatie bestaan (met welke uitkomst dan ook)?
Dat is WAARHEID. Maar daar kan jij overduidelijk niet mee om.
Je moet er al zever bij gaan halen als zou ik pleiten voor onze kinderen te onderwerpen aan "conversietherapie".
Als je het noorden een beetje kwijt bent mag je ook gewoon stoppen met deze discussie hoor, want mij dingen in de mond leggen die ik nooit heb gezegd gaat de discussie niet ten goede komen.

Citaat:
Want moslims en christenen dit en dat en wee als je durft iemand van ons te “polariseren” door ernstige feiten IN DEZE TIJD te benoemen.
Ik zou eigenlijk graag afspreken dat we heel dat gezeik over godsdienst achterwege laten.
Je pleit zelf voor scheiding staat/religie.
En het gaat in deze draad over onderwijs. Een taak die in vele gevallen de staat op zich neemt.
We kunnen het vakje "godsdienst" dus eigenlijk best schrappen want het heeft niets met staat (of onderwijs) te maken.
Je roept zelf meermaals over scheiding staat/religie. Laten we die scheiding dan ook maar in deze draad aanhouden.